středa 10. února 2016

Noha nohu mine


Já ty jeho staré písně prostě miluju. A nemohla jsem si vůbec pomoct, prostě jsem si to celou dobu v Muzeu tak nějak samovolně broukala. Jo, i když zrovna Benji lezl do přímotopu či co to bylo... A ještě i dlouho pak na vzduchu. Třeba když jsem si fotila nohy a on prozměnu protrhával předmuzejní fialky.

To mi připomíná včerejší rozhovor s Benjim - jak ses měl ve školce? - No, nejdříve jsem zlobil a pak jsem se uklidnil:-) Chvála jeho učitelkám, je to fakt nezmar♥

12 komentářů:

  1. Tahleta mi vytanula na mysli hned u první fotky a nemůžu ji teď dostat z hlavy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to těžká návykovka, je to tak:-)

      Vymazat
    2. Přesně, tu mám ráda. Posledních 10 let netuším, co Nohavica napsal, jen ty starší.

      Vymazat
  2. Benji je skvělý. A Ogárekje už táák veliký. Toto letí. Pamatuji si jak jsem přemýšlela, proč pleteš jedny vlňáky/longiesky za druhými a on už chodí do školky a má vtipné hlášky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letí to neskutečně. Ale tak bezva, že to odsejpá svěže a převážně radostně a furt s těmi našimi bobany, kteří prostě budou bobani na věk nehledě, tuším:-) Ten mateřský syndrom...

      Vymazat
  3. Hned, jak jsem uviděla fotku Slezského muzea, hned mi to naskočilo, "5:35 jednou z pravidelných linek" asi si ho dneska odpoledne pustím..... díky, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umí. Když jej má člověk naposlouchaného, naskakuje v mnoha sitaucích. Asi tím, že jede hezky ze života?

      Vymazat
  4. Jani, prosím tě mohla bys mi napsat svůj email-chtěla bych se tě něco zeptat, jakožto obyvatelky městečka za kopcem :-) jestli by ti to nevadilo, můj je: mar.hefka@seznam.cz děkuju!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Zadejte svůj komentář...Tiež ho milujeme....PÁNA speváka ...:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Aha, už viem ako sa komentuje cez môj mobil...blbě...:-)

    OdpovědětVymazat