pondělí 15. února 2016

Závěrečná

Já vím, jsou ty moje hošťálkovské příspěvky vždycky dost rozpínavé. Když já si nemůžu pomoct. Ani nechci. Sorry, děcka ♥

Ristretto z Chaloupka baru od Benjiho, v hrnku, který mi ladil s fuskama. Co víc si přát. A úplně stačilo to imaginární, jakkoliv byl spánkový deficit dost možná na svém nekojícím historickém maximu. Nechť žijem!

5 komentářů:

  1. A to já si právě říkala, jak je to super, že jste ty prázdniny měli a že vás tu vídáme častěji. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naopak, já si to obrázkově dost užívám... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla jako malá přesně takovéhle hrnečky!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj děcka, jen víc jen houšť je potřeba....a ještě chybí nějaké ty prázdninové háčky a pletky. Nevěřím, že jsi neměla nic sebou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně prožité společné dny :-)

    OdpovědětVymazat