sobota 5. března 2016

65 týdnů

Přesně tak dlouhá doba uběhla od chvíle, kdy jsem si uvědomila, že postrádám tento cár papíru. Já si obvykle recepty z časopisů nevytrhávám, ale jak jsou někde brambory a jabka a med a skořice, dá se tušit, že to budu milovat. I stalo se, láska v prvním soustu - cca před rokem a půl, byla to nějaká podzimně šťavnatá Marianne z roku 2014. Pak jsem to nechala chvíli uležet a v okamžiku, kdy jsem chtěla koláč zopakovat, začala bezvýsledně pátrat a v přímé úměře propadat mírné panice. Pak větší. Zoufalství. Nakonec až takové, že jsem před 65 týdny na IG hodila do placu dotaz, jestli náhodou ten recept někdo nemá doma. Nic. Pátrání na netu. Nic. Hvězda je Monika, ta psala do redakce:-)) Takže kamaráde, máš to tu. Sorry ten skluz, ale víš jak, všechno má svůj čas. Má. A děkuju, za všecko. 
IG sekce najde tu: MYSL NEMÁ SMYSL

 Během pochystávek mi tu přistála tortilla od Stehýnka. Děcko moje velký šikovný...

9 komentářů:

  1. Jani,mnam;-)Myslím,že to čekání stalo za to!Moc se mi líbí fotka koláče na okně s Kohoutim vrškem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to rozhodně, Ilčo, dneska tu chrochtá blahem celé osazenstvo chalupy. A to na fotce je Háj, Kohoutí vršek je ten náš, jak na něm stojí barák:-) Každopádně velký dík ♥

      Vymazat
  2. jako zemáky na sladko by mě nenapadlo.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, uplne obvykle to asi neni, ale nam delala uz babicka lokse nasladko a taky bramborove placky nasucho na pecku - s maslem a cukrem. A v neposledni rade peceny placek se svestkami nebo strouhanymi jabky, ono je to celkem jedno, mana tak jak tak:-)

      http://rooster-hill.blogspot.cz/2013/09/klenot.html

      Vymazat
  3. Tak tohle musím vyzkoušet:o) Brambory na sladko jsou přece normální - šišky s mákem, nebo švestkový knedlíky jsou z bramborového těsta (to je reakce spíš na kecku zpod komonca:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, je opravdu skvělý. Teda já nejsem objektivní, jak už jsem naznačila, pro všecky ingredience mám brutální slabost - což takto v multipacku je prostě značka ideál, nedá se. A s tím bramborovým těstem máte recht, mi to v této souvislosti vůbec nedocvaklo.

      Vymazat
  4. Jano, tak to musím ten koláč hned vyzkoušet...a jestli bude skvělý, tak zapisuji do umaštěného kuchařského sešitu a máte ho u mě schován, kdyby zase něco...:o)) Mějte krásné dny. Martina Jezinka ze severu

    OdpovědětVymazat