pátek 25. března 2016

Barvy všecky.

 Vejce jsou každoročně výzva. Pokud si ale plujete někde mezi 38,3-39,5 °C, jsou jednoduchá řešení ta nejlepší možná. Asi. Myslím. Nevím, ale věřím:-) This way!

A na rtu furt Koa. Opatrujte se. A užijte si klidné a radostné Velikonoce!

16 komentářů:

  1. Ten název! Ve vteřině jsem byla doma! Žlutý poklad mám doma a dostává zabrat často!!! Miluju Taši delé...
    Závidím bilá vajíčka:-) My jeli také na jednoduchosti, jen natřeli lepidlem a jeli na kurkumě, kmínu...pohanka je vélmi delikatesní!!! A jedno vajíčko jsme vyváleli i ve vločkách.
    Jani, přeju brzké uzdravení a požehnané Velikonoce.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taši delé - skvost.
      A moc děkuju, víme. Ozvu se. Pa J.

      Vymazat
  2. Jani, pohodové svátky a máváme na Kohoutí vršek. A KOA, mám je ráda a Zuzana byla prostě Navarová a byla jedna a nepřekonatelná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amen!
      Kafe a hrnky a do mobilu stáhnout Navarovou.
      Jaří se pomalinku, vyjde nám to, moja. Těším.

      Vymazat
  3. Jani, přeju brzké uzdravení a také vám klidné a radostné Velikonoce a dny následující ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mařenko, děkuju. Už je dobře. Mějte se! A piknikujte, my se připojíme brzy:-))

      Vymazat
  4. Jani, ať jsi brzy fit. a díky za návod je si těch horeček užila minulý týden, tak mám snad taky nárok na jednoduché řešní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nárok na jednoduchá řešení máme jako 3d matky nonstop, doufám. Nebo aspoň když potřebujem. Nebo tak... :-)

      Vymazat
  5. V jednoduchosti je krása. A tohle teda je krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně se to líbí. Děkuju, Baru!

      Vymazat
  6. Přeji brzké uzdravení. Barvy všecky miluju a Zuzka mi moc chybí. Měj vlídné dny. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mám ráda. A že je tu skrz písně pořád, to je prostě fajn.

      Vymazat
  7. Krásne, veľká noc je skvelá, lebo milujem jar :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky! Jaro je prostě mazánek♥

      Vymazat
  8. Scénář jak přes kopírák. Ať žijou gumičky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať! A bacilům zmar a hrdinným matkám zdar! Nazdar!

      Vymazat