pondělí 7. března 2016

Teďa na nás, my na Tedíka

Od pátku je naše školní kuchařka babička. Very funny, ona je totiž úplně nezkrotný živel. Je furt  všude a oči jí jedou a huba jakbysmet:-) Duracell. Babičkovský antiarchetyp. Předsudky jsou sviňa:-)

My na Tadeáška. Čepka (Quynn) a boty, to je základ. Pohoda musí být. Přáníčko s pidisvetrem, kdysi jsem viděla myslím u Gabi, ale nejsem si jistá. Boží nápad, ťuťu. Knoflík pro štěstí z chráněné dílny v krajském a taštička na bebeserepetičky z tamtéž (10,-+50,-).
Chlapče, žij blaze. Šťastně. Vesele. Babička to jistí.

17 komentářů:

  1. Tak to si uhodla holka s tou pohľadnicou... :) Skoro mi oči vypadli, že jéééj, také poznám, akurát, že už som dllllho podobné nevyrábala. Nech prežíva krásny život malý človiečik! :) Gabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to mám radost:-) Já to včera zkoušela dohledat, ať hodím odkaz přímo k Tobě na to původní přáníčko, ale nepodařilo se... Tak aspoň tak. Gabulko, opatruj se. A děkuju! J.

      Vymazat
  2. krásné dárečky a ten pidisvetřík (y)

    OdpovědětVymazat
  3. Pidi je nej!
    Pleteš pod katedrou? ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Pidi je nej, je tak, holky. Trochu jsem vyděsila muže, když přišel z práce a já tu pletla čepici velikosti grapefruit, ale po uvedení do obrazu už zase dýchal volně a tep měl v obvykle vysokých mezích:-)

    A prý pod katedrou... Holka, já jedu dvojspoje, volný prostor je mýtus:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždyť já vim, u nás i 4 proudovky, mazec.
      Taťkův tep mě fakt pobavil :))

      Vymazat
  5. jani, ty jsti úžasná. tolik dárečků. to přáníčko se svetrem je tak roztomilé. A mužova reakce je ze života.

    Co je to za jehlici na pletení šňůrek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je lucet. Dostala jsem loni truhlu od pana Škvrněte (na Fleru skvrne), kde je mimo tisíc dalších nezbytností právě i lucet. Princip je podobný jako u gumičkových náramků, akorát pokaždé nechystáš nové kolo, ale jedeš logicky z jedné příze. Děcka to baví dost, málem jsem to teď od nich nevymámila:-)

      https://www.youtube.com/watch?v=kh3l85F9LAE

      Vymazat
    2. Aháá, to jsem neznala. Díky za tip (a za dmešní balíček).

      Vymazat
  6. To je milučké. Chlapečkovi život šťastný, ale jestli má takovou babičku, bodrou ženu, jak píšeš, tak to má vyhráno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...nemám o něj nejmenší obavy:-) Shora zdraví, jinak tu má všecko, ogárek♥

      Vymazat
  7. Krásne vyladené darčeky...a úžasná babička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inu, dekuji. I za Ilu - to je ta babicka:-)

      Vymazat
  8. Juj to je krásný dárkový balíček! Praktický, milý, hezounký, hand-made i s podporou chráněné dílny...tak se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju chranene dilny. Nekoho to ve Zline tahne do Zlateho jablka, ja to vzdycky stocim do Svickarny. Jsou tam uzasne sikovni♥ A mili! A vstricni. A upovidani:-)) Jakoze clovek vidi, ze tam utracene penize davaji fakt smysl.

      Vymazat
  9. To je krasny komplet! Muzu vedet, co je to za prizi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sante, to je nejaka no name prize, koupena v Kiku. Byl to balicek s sesti klubky, ale cenu nevim - a vzhledem k tomu, ze to byl darek, mi prijde blby to doptavat:-) Diky za pochopeni, J.

      Vymazat