čtvrtek 7. dubna 2016

Doping

 Děcka mi hrabou ve věcech, to je folkloreček. Ty domácí, teda. Na mne pak porůznu čekají různá překvápka milená, třeba pan Vajíčko, ten mne tuze potěšil ♥

 Děcka školní mi ve věcech nehrabou. Doufám. Ale vzkazy na autě mívám, prostě myčka je absolutně zbytečná věc a nebála bych se tvrdit, že do značné míry narušuje mezilidské vztahy (dokud mi tam nebudou psát vole - pak možná přehodnocuju).

 Zjistila jsem, že šediny mi budou slušet. Na ně jsem se vždycky těšila. I na vrásky. Neopouští mne to. Taky jsem jako dítě milovala mokasíny a Niveu. Nivea furt a baleríny se s mokasínami aspoň rýmují. Věrná duše.

A taky jsem vám chtěla říct, že můra z kastláku už se vykuklila. Prostě hezký věci se dějou. Budu chvíli dělat, že ty ucpané záchody, hořící auta, odcházející lidé, staré výčitky a nepochopení se člověka netýká.
Leť, malá...

10 komentářů:

  1. Tak to vajicko me tedy uprimne rozesmalo:-). To je kouzelne, jako i dalsi momenty. M.

    OdpovědětVymazat
  2. :-) bomba ten život lidský. Vida fotky jsem si vzpoměla na loňské motýly, ale nějaká můrka by taky radosti nadělala. Já se zase těšila (těším se z nich pořád)na upracované ruce...

    OdpovědětVymazat
  3. Mému muží se hrozně líbí prošedivělé ženy. Tak mám dobré vyhlídky.
    Zatím tedy stříbrní jenom on (snad ne z nás!).

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní08.04.16 8:57

    Jéé, to jsem ráda, že Tě je vidět:-) A víš koho mi připomínáš, tu holku z šedým pramínkem (ach...s mými šedinami jde i skleróza - no ten film, jak tam sexy Hugh Jackman vytahuje drápy)
    Ženská když se usměje, má mít kolem vějíře vzpomínek. Botox si strčte někam
    do zádele.
    Jani, moje šediny mě rozchechtaly až ke škytavce. Logicky vzato, stoupnu si před zrcadlo jako člověk vzpřímený, takže si vidím obličej, ale nevidím si na temeno. A jednou jsem tetě zvedala ze země klíče a teta:"Jéééééééé, Ty jich máš!"
    Já měla komplet tu pěšinku:-))
    Vzkaz na autě je úžasný!!! Žádné tradiční: "Umyj si to, vole!"
    Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Saharský písek na autě má i svá pozitiva a díky srdíčku je poznat, že nejde o přesmyčku :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, šedá krásná. A s tou jiskrou v očích... Já už mám prošedivělou celou hlavu, jen takový krásný souvislý pramínek, jako ty, nemám - a chtěla bych. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jen někteří mohou stárnout, je to vlastně výsada. A ty zraješ ;) sluší ti to moc!

    OdpovědětVymazat
  8. Vrásky-nevrásky, šediny-nešediny, připadáš mi hrozně holčičkovská, rozpustilost a jiskra v oku:)

    OdpovědětVymazat
  9. Musím se smát, jak podobné úvahy máme...mám na vlasech tzv.myšší barvu...a minule koukám, šediny se klubou a já hodnotím, že až budu mít hlavu šedivou, konečně si pořídím nějaké ty barevné extravagantní brýle a bude mi to slušet :oDDD..jinak klid a pohoda u vás...moc příjemné...taková transformace...ve všem..v bytí...v přírodě...zdravím....martina (jezinka) ze severu

    OdpovědětVymazat