sobota 28. května 2016

A je to tu

Celý den venku.
Díky dešťům fůra práce na zahradě.
A voda v "neckách". Hoši chrochtali blahem.
I já. Háček. Aspoň na chvíli, v síti, po o...

5 komentářů:

  1. Ta deka je nádherná..
    U nás prší a blýská se(na časy???) Sucho bylo veliké, tak jsem ráda za trochu vláhy venku.
    Krásný večer a díky za krásné fotky.Bohunka

    OdpovědětVymazat
  2. Deka je opravdu fantastická já jsem za déšť tentokrát moc ráda je sucho a rostlinky déšť potřebují u nás už je zase hezky :) Hezký den Radana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná deka :-) U nás i kroupy padaly, přívalový déšť hned po nich, ale nic to neponičilo. Krásné letní dny:-) Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Léto už je tady :-) a při pohledu na tu háčkovanou krásu mě vždycky popadne chuť zvládnout něco víc než jen řetízek...

    OdpovědětVymazat