pátek 20. května 2016

Biják na večer

Musím si to sem dát... 
Kdybych na toto video někdy zapomněla. 
Abych nezapomněla na to podstatné.

12 komentářů:

  1. Jani, můj oblíbený Marek Herman-"žeru ho" už léta a toto video se ke mně dostalo před pár měsíci a pořád dobré, moc....!jsou to borci prostě

    OdpovědětVymazat
  2. Dík, dík, dík! Inspirace veliká. Začínající úča K.

    OdpovědětVymazat
  3. Výborný, ráda jsem si poslechla. Díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to bezvadný, taky děkuji! :) Pana Svobodu znám už léta... :) jako matka ročního chlapečka jsem si taky něco uvědomila... třeba že taťkovo hlazení má být výzvou (a já se ho snažím předělávat na mazlení mateřské)...
    Pěknou neděli, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji. Poslala jsem dál.
    Eva R.

    OdpovědětVymazat
  6. Výborné! Vďaka za tip, páni mi hovoria že duše :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já Marka Hermana miluju :-) taky jsem byla na jeho přednášce, krásné !

    OdpovědětVymazat
  8. Video znám ,je výborné . Posílám k přečtení J.Svoboda :
    http://alive.osu.cz/selfie-je-vrcholem-sobectvi-egoismu/
    Hezké jarní dny . J.

    OdpovědětVymazat