neděle 1. května 2016

Mu-Shin

Tak samozřejmě jsme do oázy klidu a "bezmyšlenkovitosti" dorazili s řádným skluzem a jazykem na vestě (Benjiho jsem z ramen setřásla kousek před altánkem), ale po mírném počátečním rozruchu se japonská pohoda vlila i do našeho moravského systému cévního a tak jsme trochu zkartili i ty lokální jalovce, aby alespoň vzdáleně připomínaly obláčkoidní bonsaje starých mistrů. Ty naše vznikaly pod instruktáží Petra Hrona, který se podílel mj. právě na vzniku zlínské Japonské zahrady.

 Účastníci zájezdu.

Instalace domáci made by Stehýnko und Ogárek. Je žeru:-)

8 komentářů:

  1. ...a ochutnala jsi i saké? Jste šikulové. V takových jářku 80ti letech to budou unikátní bonsaje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechutnala, kamaráde, ochutnávka specialit byla až od 13.hod, což byla - vzhledem k účasti kohoutího ota - neskutečná časová prodleva a museli jsme prchat. On ty davy prostě nemá rád. A my to víme♥

      Vymazat
  2. Prosím, copak to bylo za akci? Našemu Tobíkovi by se to moc líbilo. Díky...
    I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Novire,
      byla to víkendová akce v ZOO Lešná, tematicky zaměřená na Mu-Shin, japonskou část zahrady - tvořily se bonsaje, proběhla ochutnávka sushi a saké, obřad čaje, gejša a tak.
      My tam jeli na bonsaje, bylo potřeba se zaregistrovat dopředu, poplatek byl 250,- (lektorné, stromek, dráty) a zážitek teda neskutečný - Jáchymkův dlouhodobý sen splněn, takže rozumím Vašemu zájmu.-) J.

      Vymazat
  3. To zátišie so skoro gitarou...úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Made by děcka:-))
      Vyřídím! Jsem ráda, J.

      Vymazat
  4. Supr dupr...nemáš jiný "foto-stroj"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, foťák stejný, jen se mi zase sekl autofokus na pevné padesátce a přemýšlím, jestli to má ještě cenu nechat opravovat. Už jednou jsem to ve spravce nechala, to byl ještě v záruce, ale teda vzhledem ke kazivosti bych to asi nechala tak a přišetřila na lepší. Ale tak zklamaná jsem, ne že ne. Já mám s Canonem vesměs skvělé zkušenosti a teď v rozmezí čtyř let s tím nejde fotit:-( Tak mám teď seťák a sžíváme se. Zatím.

      Vymazat