neděle 5. června 2016

Japonec No.5

 Včera zakončovačky. Zapošívání do aleluja, kdo si frčí v Japoncích, ví. Meditace. 
A s kouzelnými jehlami po Mařenčině babičce jsem si každý zatažený cancourek užívala náramně. Poklad, poklad...♥ Jehly i Maru.

 V noci jen vypnout, orosit a ráno vyrazit směr les. Blaho.

 Ty pozdně jarní louky jsou prostě skvost. Já jako alergik to mám složité, protože nikdy nevím, nakolik je zvýšený průplav slznými kanálky zapřičiněn okolnostmi vnějšími a nakolik je to záležitost rozhárané duše přecitlivělé středoevropanky (ekzém dává tušit, že je to čistě záležitost pylů, ale mně se ta představa dojímavé krajiny prostě líbí, klíďo píďo si pobečím i kvůli ní!)...

Hloh a vejce a pléd a meč a klacek. Jsme ready. Dobrej den to byl. Včera v uších Mňága a dneska furt a dokola, lalala....

9 komentářů:

  1. To je taková krása, tyhle květy. Do háčkování se už sotva vrhnu, pokud ano, Japonci budou tím hlavním důvodem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...rozumím. Já zatím všecky poslala do světa, tak tento, pevně věřím, zůstane na podzim připraven. Bo trnky a spadaný listí, nemůžu si pomoct, je to tam:-)

      Vymazat
  2. Je krásný. Nechápu, kde na jejich tvorbu berete čas. Já mám pouze jeden a chtěla bych ještě jeden, ale nějak se k němu nemůžu dokopat. Tak snad letos o Vánocích nebo po Vánocích až dodělám vše co chci do Vánoc stihnout uplést a uháčkovat, ale už předem vím, že vše nedám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony ty květy celkem odsejpají, mám pocit:-) Dají se tahat s sebou (vlak, návštěvy, čekání na děti, venčení na zahradě...) a to jsou vždycky body k dobru. Já teď nic jiného rukodělného nejedu, takže jsem veškerou energii mohla směrovat k Japonci a dobrý:-) A děkuju.

      Vymazat
    2. Jano já právě na ven - jak píšete venčení, návštěvy atd. tahám pletecí dárky pro Ježíška. Na doma mám rozdělaný svetr pro tu maji cácorku - u toho musím koukat do návodu. Budu muset asi probrat syslírnu co tam mám na Japonce a pokud nebudu mít nic vhodného tak bude muset počkat, pokud tam něco vyhrabu tak se do něj pustím asi přes léto na dovče. Letos jsem se zařekla, že zpracuji syslírnu a nekoupím nic nového (porušila jsem to a koupila Kašmírová klubíčka, ale teď už opravdu nic nekoupím).
      Tereza

      Vymazat
  3. totok je prostě masakr.....zkoušela jsem háčkovat a nekde jsem asi přidala víc, někde zas ubrala a dopadlo to bídně....hlásím se k tobě do učení, až někdy bude ..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prázky se blíží. Vezmi Jáchymka a dojeďte k nám, budem rádi ♥

      Vymazat
  4. Jani,
    nádherná kvetoucí háčkovaná deka :-)
    Užívejte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deka:-)) Jako jo, pro megašály mám megaslabost, takže dyk! Opatrujte se, Ili, a hezký léto k Vám! J.

      Vymazat