neděle 26. června 2016

Obhajuj hranice svých možností a opravdu se jimi stanou.

Psal Richard Bach v Iluzích, tuším. Nebo možná v Příručce Mesiáše vlastně. A taky že nejdál vidí racek, který vzlétne nejvýš. To říkal zase Jonathan Livingstone Racek, taky od Richarda Bacha. Takový můj guru. Myluju. Dost dává víru v sebe. Pocit, že pokud opravdu chceme, dokážeme všecko.

Jonathan Huxley. Taky dost Racek, v tom nejlepším slova smyslu... ♥

5 komentářů:

  1. uzasne. dakujem velmi za tento post, nieco take mi bolo treba! najlepsie na tom je, ze tie obrazky su skvele aj bez toho, aby clovek vedel o maliarovom stave.
    (ach, keby moje deti mali takuto pani ucitelku...!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, mně se taky ty obrazy trefily do vkusu. Furt na tu výstavu musím myslet. A na lidi, kteří ji žijí...
      Dneska jsem si o ní povídala s jednou maminkou, ona je terénní pracovnice pro hospic, to jsou taky silné příběhy. Holt, nikdo neříkal, že to tu bude jednoduché. Ale! Hlavně, že "to" je, žejo!
      (A děkuju♥)

      Vymazat
  2. Děkuji, to jsem dnes potřebovala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky. Jen zprostředkovávám. Tak mám radost, že jsem se Vám trefila do noty.

      Vymazat
  3. Hanulko, někam to zmizlo... Ale vím, že´s tu byla♥ Ozvu se, bude teď snad volněji krapítek, J.

    OdpovědětVymazat