neděle 12. června 2016

Save water!

...hlásal velký bratr:-) A ti nikdy nekecají!

 Vzhledem k počasí jsme vytáhli trika, která tu ležela od loňského léta, tuším. Přivezla je tenkrát bráchova Janča, ale furt bylo nějak hezky a kdo by tvořil, když může řádit. Náš potěr teda rozhodně ne (vidno níže). No, pózování jim jde furt stejně. Myslela jsem, že loňská indiánská jízda byla ukázkovější, ale ani ne. Rebelie totok.

♥♥♥♥ a jedno ♥ ještě  mimo záběr, Benji, kdesi... asi. Snad?!

Rána. Myluju. I to.

11 komentářů:

  1. Pecka! Tak ty trika jsou boží, stejně jako děcani...no ti motýli...úžasné.Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkovala děkovala... Ti motýli jsou Barčin výtvor, byla u foukaček šablonka, tak to pojala tak... velkolepě:-) Děcka jsou borci, ta fotka v pohybu je dost věrně vystihuje - díkybohu za to!

      Vymazat
  2. Jani,
    tak mě úplně dostala ta hand made trika !
    Jsou dokonalá!
    To motýlí stehýnčinno a klučičí s auty , nádhera.
    Opravdu to je jen šablona, foukací fixy a šikovné ruce ?
    Jste super parta !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To klučičí je těžká improvizace, u fixů byl jen motýl, nad tím ohrnuli nos. Tak jsme vytáhli sadu od/do-kreslovaček z Lidlu, Ondrovi auta, Jáchymu dinosaury - no, spokojenost veliká. Fakt je to bavilo. Tolik ticha... chvíli:

      Vymazat
    2. :-) ani toho smajlíka jsem nedopsala, ha!

      Vymazat
  3. Ten váš blog, ten já mám tak ráda...to je vždy takové pohlazení po duši! Motýlí triko je krásný. A to pózování:)) Užívejte!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, Martino, mám radost. Poslední dobou na blog moc času není, tak děkuju za milou zprávu, že se vracíte♥ Vážím si, fakt. J.

      Vymazat
  4. Stehýnko válí, to její triko je boží. A vůbec celá ta vaše smečka je boží.
    Skrz co jsi fotila tu první fotku, že to udělalo takový efekt?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, vzhledem k bráchovu trikologu Tě asi nepřekvapím informací, že je to dno škopku:-))) Birell. Navíc grepový. Takže šťávička vlastně, uf!:-)

      Vymazat
    2. Já si říkala, že to bylo jistě něco tematickýho. :-)) (Mám tvoje fotky ráda.)

      Vymazat
    3. Děkuju, nápodobně, Zuzko!

      Vymazat