úterý 14. června 2016

Velká lapbooková láska

 S TĚMI třeťáky - zapřísahlými drsňáky-fotbalisty a jednou bonusovou princeznou. Skvělou, mimochodem. Zápisy v prvouce nudily tak trochu už i mne (a to se mne zas až tak netýkaly) - datum a nadpis a pojďme sumírovat, kamarádi. Chjo. Před námi ještě poslední velká kapitola, na kterou jsme se dost těšili všichni a tak mi přišlo líto ubírat ji bonusové body stereotypem, který za ten rok prostě dokáže vyšťavit. Pinterest mne olíbal ze všech stran (žádná můza, mazec!) a já pak vracela plnými hrstmi. God bless Lapbook!

 Ještě máme prostor! Možnosti tu sou!

 Opěrná soustava.

 Dýchací a oběhová.

 Trávicí a vylučovací.


 Svalová.
Do mezer/na pravou zevní klopu ještě vlípnout nervovu a smysly a jsme zatím ready.

 Proces tvořivý. Nejvíc. Jak oni to zase žrali, bobani ♥ Jak já je, dost možná.

23 komentářů:

  1. Já chci takovou úču!, chce se mi zařvat pěkně nahlas. Mají velké štěstí, ty bobani! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě se mi chce dodat, že i já chci být jednou taková úča. Ty vzory! Dík!

      Vymazat
  2. A sla by, prosim pekne, takova panctelka naklonovat? Protoze madam, Vy jste trida!

    OdpovědětVymazat
  3. Je to báječné. Muselo to dát moc práce..

    OdpovědětVymazat
  4. Bomba a veľký obdiv za trpezlivosť a skvelú pomôcku!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné zpracování. Vidím, kolik práce měla hlavně paní učitelka:-)
    Klobouk smekám. Parádní.

    OdpovědětVymazat
  6. Neuvěřitelné! Nechceš se naklonovat a přijet učit k nám? Ach ...

    OdpovědětVymazat
  7. To je opravdu supééééér :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Paninko, vy jste nejlepčí paní úúúúča♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jani jak dlouho jsi to vyráběla ( mimochodem to je nádhera, to muselo bavit, ale bylo toho trocha moc, nebo?)
    nechť žije pan pinterest :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dotace prvouky je 3hod./týden. Většinou jsme si o těle hooodně vykládali, ukazovali, poslouchali, stetoskopovali, snímali otisky, odměřovali střeva, modelovali dýchací soustavu, model ruky (kost, nervy, svaly a jejich peckoidní souhra), obkreslovali naše schránky a umisťovali dovnitř orgány a když třeba někdy zbyla chvilka, lepli jsme si nové info do lapbooku. Cca to dalo tak hoďku týdně čistého lapbookového času, poslední dva měsíce (květen, červen). Tj. 8h? Oni si to teda psali sami, zvažovala jsem, že jim to budu tisknout, ale nakonec jsem to nechala na nich. Každý má svůj a ve svém duchu. Tak má být.

      Vymazat
  10. skvele...ucitelka by se mela s detma bavit :)

    OdpovědětVymazat
  11. takovou paní učitelku potkat, tomu se říká štěstí! úplně se mi vybavily ty vzácné chvilky ze školy, kdy mě učení nebo kantor tak chytlo za srdce, že bych dělala pořád, jak se to člověku v hlavě propojuje jedno s druhým, ta radost z poznávání světa, uááá, díky za takové kantory jako Vy!!! Díky

    OdpovědětVymazat
  12. Vymazlený lapbook. Jste frajeři.

    OdpovědětVymazat
  13. Vááááu! Ty moja nádhero! Tak to už áno! 3x hurá skvelým tvorivým nápadom. Gabi

    OdpovědětVymazat
  14. ...já ani nevím co na to říct.

    OdpovědětVymazat
  15. Smekám, tleskám a děckám moc závidím:)))

    OdpovědětVymazat
  16. To se právě učíme...se synem....Jano díky díky díky....Martina(jezinka) ze severu...

    OdpovědětVymazat
  17. Jani, jste hvězda jasná. Čumím já i celá Ova (a přilehlé okolí)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc děkuju za Vaše ohlasy, lapbook je fakt dobrá věc, doporučuju všema dvaceti!
    Doma už si v tom frčí obě starší děti - Barča o morčeti, Jáchym o vesmíru. Pecka.

    Já když byla na střední, tak nás doktorka na pedagogiku učila myšlenkové mapování. Jako jinak jsme se dost míjely (lidsky fakt průser), ale za toto jí budu nadosmrti vděčná. Mapuju furt a s páťáky jsme dělali myšlenkové mapy na rostliny, taky je to bavilo. Jak jsem psala, možnosti tu sou... dycky. A myslím, že i kantorů, kteří nejedou jen v klasice, už je čím dál víc. Ony ty dnešní děti nedají soudnému člověku ani moc jinou šanci, myslím - pokud je chcete vážně chytnout a očekáváte, že to oni se pak nebudou chtít pustit:-)

    OdpovědětVymazat
  19. To je úžasný!!! Tolik práce!!!
    Taky Tě chceme:-)!!!

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, moc děkuji za zprostředkování skvělé myšlenky. Máme dítě s dyslektickou poruchou, výtvarně velmi nadané, s vysoko nadprůměrnými kognitivními schopnostmi. Toto bude pro něj to pravé...
    Když má text rozčleněný, barevně rozlišený, učení mu jde jako po másle. (Mimochodem rád dělá i referáty, je když je může doprovodit několika kresbami :o)

    OdpovědětVymazat
  21. Mohu se zeptat, kde ta vaše škola je? Já jsem objevila své sešity ze základky a vrátila se mi má traumata, která nechci, aby moje děti prožívaly (až nějaké budu mít :)

    OdpovědětVymazat