neděle 31. července 2016

Haruni

Haruni je hotov. Haleluja. Pletla jsem variantu s žerzejovým základem, protože mám ty jednodušší pleteniny prostě radši. Taky okrajová krajka mnohem lépe vynikne, neztrácí se v krajkovém těle. Less is more. A taky - Definitely, World peace. Easy peasy. Dnešní anglina u konce.

 Detaily k Haruni na Ravelry.
Bambulky jedem ve velkém díky...bambulkovačům:-) Překvapivá pointa, vím.

8 komentářů:

  1. Vypadá krásně, je to přesně jak píšeš. Less is more. Už jsem se sem tam probírala návody na další šátek pro mamku k narozeninám, tohle by mohlo být ono! Tak dík. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. V jednoduchosti je krása...a síla. Tedy ne že bych tu chtěla zlehčovat hlídání každého oka u pletení krajky, to ten kontrast žerzeje a krajky na okraji mě uchvátil :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Barva, vzor prostě všecko ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo. A ta zajímací barva!

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Tento zjednodušený se mi také líbí více, moc se povedl!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne.....ja som zase späť :) Konečne nejaký príspevok...som sa po piatich rokoch prebrala.....vidím, že vy makáte len taký fukot...mám čo doháňať :)a ďakujem aj za mail, čo ste mi poslali...aj vy ste ma kus nakopli, hoci to aj tak trvalo....tiež na vás myslím :)

    OdpovědětVymazat