pátek 15. července 2016

Kostel sv. Jana Křtitele/Lukov

Nejlepší kostel ever. Ještě Pelhřimovy. Ale tento lukovský pod širým nebem, no achach...


Kus práce tady odvádějí, jezdíme sem poměrně často a pokaždé je zřícenina poněkud méně... zřícená:-) Absolutně respektují stav věci, ale maximálně pečují. Blaho.

7 komentářů:

  1. Krása! Hned jsem se musela kouknout na mapu, kde mají Pelhřimov v množném čísle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na severu razovitem, kde taky jinde:-) Kouzlo tam, ale já jsem děsně neobjektivní, ach...

      Vymazat
  2. odkdy toto máme na Lukově? to jsem tam tak dlouho nebyla kurnik?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky koukala jak zjara. Jsou to prostě kabrňáci, to se musí nechat!

      Vymazat
  3. A kostel v Neratově znáš? Pro mě je zase nejlepší ten. A to jsem starý neznaboh a na kostely si nepotrpím. Neratov v Orlických horách ovšem doporučuju!

    OdpovědětVymazat