neděle 9. října 2016

Září plnotučné

 Září za námi. Oťukávání s letošními prvňáky super, jsou krásně živí a přitom ten svůj temperament zvládají korigovat, takže za mne dobrý. Valíme hodně grafomotoriku, protože prsty jsou fakt morda. Ogárek měl v tomto velkou výhodu, chodil do logopedické třídy a dostávali hodně úkolů i na doma. Dost často právě grafomotoriku. Takže aspoň doma s úchopem ani s tuhou rukou nebojujeme. Velká úleva.

Někde mezi písmeny a počty a cvičením a zpíváním se čas na pokusy vždycky najde. Protože A jako avokádo a S jako sazenice. Třeba. A hlavně Z jako zvídavost a N jako nadšení. Výhledově (ta písmena, vlastnosti máme cajk).

A Slunko furt vychází a zapadá, na školní šrumec nehledě, listí zlehka opadává a chlapci stárnou. Holky až v zimě. A zjara. Podzim u nás patří malým mužům... 

Fotek na téma foukání svíček máme v PC každoročně hromadu. Děda to miluje, fotit děti u dortu. Já to z domu neznám, v tomto je mužova rodina někdy až obdivuhodně organizovaná. U nás vždycky vládl spíše chaos a tak jsme byli většinou rádi, že se našel foťák/povedl se dort/dostavil se oslavenec/gratulanti/pakliže jsme narozky nezasklili úplně:-) Ale kecám. Slavili jsme vždycky. A většinou taky vždycky prostě trochu rozevlátě (takže na tu fotku u dortu došlo tak na 1. narozky). No, dědova idea sesynchronizovat naše kluky byla taky krásná, ale jak vidno z obrázků, je to prostě nadlidský výkon. Odpočítávání navzdory foukali zásadně na střídačku a jakkoliv se snažili, fakt to neklaplo:-) Můj gen, můj gen!!

14 komentářů:

  1. Taky se mi včera nepovedlo zachytit sfoukávání svíček, tak zas za rok :D
    Klukům vše nej, ať jsou pořád veselí a s nima i jejich nejbližší (i široké okolí)

    OdpovědětVymazat
  2. Doporučuji pořídit nesfouknutelné dortové svíčky. Děda se nafotí dosyta :o)Vše nejlepší vaším mužům. Jo a jdu si koupit avokádo, dostala jsem chuť na E - experiment

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neznala jsem, popátrám. Neprozradím a budu se královsky bavit:-))
      E-xperimentům zdar, krása toto!

      Vymazat
  3. Milá Jani ,Tvoje příspěvky mne vždy pobaví. Můj gen, to mne rozesmálo...malým mužům gratuluji a přeji láskyplnou náruč mámy a kopec zdraví napořád! Mávám Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, zdravím. Klukům všechno nej. Ja na blozich vzdy obdivuji ty organizovane fitky, fotky vyzdob a dortu predem. To nestiham. u nas je vse zivelne a ja posledni dobou radši žiju a slavím než fotím, jak ostatní zijí a slaví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amen.
      Opatruj se a žij si blaze v té matičce Praze.
      Ještě Ti dlužím mail z léta, nějak jsem to nezvládla, ale myslela jsem na vás furt. Celý srpen jsme byli mimo Vizky, což mne mrzelo pouze a jen kvůli Vám tuto v našich končinách:-/ Příště!

      Vymazat
  5. Aj ja chcem pre moje deti takuto pani ucitelku! To je potom radost chodit do skoly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale mám své muchy. Páťáci by povykládali... :-)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Mne podobně dojala "Žovka" v plánech kulturních akcí pro letošek (ve sborovně), bohužel spíš do mínusu:-))) Lef je zlatý. Děcka jsou zlaté.

      Vymazat
  7. Sfoukávání svíček největší zábava, klidně mnohokrát opakovatelná :-D a ti sněhuláci, paráda... tak všechno nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ♥♥♥♥♥ pro ogárky roztomilé a pro vás pro všecky, těšíme se ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, Maruško, Ilčo - díky moc, vyřízeno!

      Vymazat