sobota 26. listopadu 2016

Předadventní

Taková jarní pohoda dneska na Vsetíně! Hlídali jsme kámoše, tak jsem sbalila smečku, vyrazili jsme za hranice okrsku a obsadili provinční vsetínské hřišťátko, mmj. To už je tak skvělý věk, člověk jenom sledoval ten šrumec a naslouchal rozhovory, tulil potřebné a vůbec, vůbec jsem za celý den nemusela použít to, čemu doma říkáme učitelský hlas. Já ho teda používám vzácně, ale nějaká ta traumátka z dětství a kmitající čípek v kantorově dutině ústní si matně vybavuji ještě dnes.

Jsem si tam nafotila plédy. Nikdy by mne nenapadlo, že budu pletky fotit na dětském hřišti. Ale jak je člověk furt v práci/ve tmě, je nakonec rád, že se tak nějak mimochodem zvládne sesynchronizovat vstřícné počasí, nabalený matroš, nabitý foťák (dokonce s paměťovkou uvnitř!), děcka z obliga (samasoběsi na dohled) a tak. Dětská hřiště jsou vlastně naprosto dokonalá. Naprosto!


Za vznik tohoto plédu  děkuju svému letošnímu, zlehunka odeznívajícímu splínu. Všecko zlé je k něčemu dobré. Ven z temnoty.

Příjemný advent a srdce svíticí přeju. Věčný svit neposkvrněné mysli totiž. 
Ať si kdo chce co chce říká...

13 komentářů:

  1. Ano, paměťovka vevnitř :o) Hezký a poklidný advent na vršek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paměťovka je mor! Věčně v počáku, je to prostě nedomyšlené:-)))
      Ili, Tobě a celé rodině taky krásný advent ♥

      Vymazat
  2. Ano, ano, a Slunce v duši :-) padáda (nácvik na r pomalu a jistě :D )...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to v čerstvé paměti, naše loni, to bylo kdásné! Ale vyplatilo se, Jáchym je cajk. jako přidružené bonusové body počítám i to, jak logochvilky s tdaktodovou tematikou vtáhly i Onddáška a to eRko tak nějak mimovolně natrénoval i on. A jakou z toho měl radost! JRmenRuju sRe OndRa a bRydlím vRe VRizRovRicRích:-))) se picnu. Slunce v duši! To každopádně!

      Vymazat
  3. Čtyřlístek v listopadu je opravdu štěstí a vzácnost.
    Příjemný začátek adventu i k vám ♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme se do Vánoc ještě, věřím!

      Vymazat
  4. toto zase trvalo... :-) krásný začátek adventu na kopec Jani!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sorry, kémo, nějak nestíhám běžný život praktický, ne tak blog:-)) Mějte se s Jáchym. kdybyste jeli do galerky/čokoládovny, ozvi se. J.

      Vymazat
  5. Ucitelsky hlas 😁 ach jo, ten pouzivam velmi casto, aj ked nie som ucitelka... a to ma mrzi.
    Satky su nadherne, najma ta temna. A tie oci na prvej fotke, to je liek na kazdu chmaru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Učitelský hlas, to je prostě diagnoza. V pohodě. Jsou horší věci na světě asi, ale já jsem poslední dobou tak vyšťavená, že se mi nechce ani zvyšovat hlas:-))
      Za šátky moc dík a za Ondrova očka ještě víc. On je slunko, je to tak.

      Vymazat
  6. Ti jsou vysmátí, to je radost pohledět! :-) Ten černý šátek je teda elegance sama, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí. Už dlouho líbil, krásně se pletl (super popis), hezky vypadá. Co víc si přát. Snad jen aby ta děcka byla furt tak krásně vysmátá. A já s nimi, samože! Chochocho... Zuzi, zdar. A Lešná! Jaro čeká:-)

      Vymazat
  7. děti, tak krásný děti!
    a ten šál, ten růžový u mě vede, to je nářez. vysílám upřímné přání k nebi, naučit se plést aspoň malinko, malinko jako Jana! i když...já si nestěžuju, dělám, co dělám a poslední dobou prostě šicí stroj vítězí na celý čáře, je to super, moc si to užívám. a jeden se nemůže rozkrájet, že jo. a nejde mít všecko, musíš si vybrat.
    ale jako fakt jsi dobrá, no. jupijou ten je růžovej je veselej :-D

    OdpovědětVymazat