neděle 5. února 2017

Bumšakalaka!

Nastal čas probrat se ze zimního spánku. Jakože zlehunka. S jemným skluzem Vám přeju všecko dobré do nového roku, hlavně to zdravíčko, víme. Kopnem bylinky a pádíme dál.

Kuřecí obsese mlsací aka relax musí být. Kdo se směje, ten se směje. Gut:-)

 A jedno veliké poděkování. Když jsem rozbalila taštičky od Evky, byla jsem na vrcholu blaha. Já to mám strašně ráda, všecky ty kapsičky a krabičky a tak. Děcka zrovna tak. Chvíli jsem se nechala unášet na samolibé vlně, že už i já zvládám ušít kapsičky skoro-tak-krásné jako echtšvadlenky typu Evulekotule, ale pak se to stalo. Jednu jsem rozepla a zase se pokorně vrátila ke klubíčku:-) Evi, seš borec. Děkujeme za tu radost!

13 komentářů:

  1. Krásné předjarní probouzení :-) a to klubíčko, to jsou parádní barvičky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jako chyběli jste..chyběli!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi.....aj mně :-)Vše dobré a dušu v klídku do roku 2017.H.

    OdpovědětVymazat
  4. zdravím, taky vše nej do toho nového roku a ať se daří
    (a umět to s klubky je taky top)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslela jsem, že se už nevrátíte, takže tohle potěšilo. Krásný nový rok i vám:)

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím vás, jsem moc ráda, že jste se zase objevili!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ach ty kapsičky :) ba_bum by ráda věděla co je Bumšakalaka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hurá!
    A jsem děsně zvědavá na ty špunty, ty vypadají bezvadně, kde se berou? bumšakalaka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hedviko, je to Relax ve skle, u nás v koloniálu mají kaktus a meloun. Kokino! Bumšakalaka!

      Vymazat
  9. hned je líp na světě, když publikuje rooster mamka ♥

    OdpovědětVymazat
  10. A ja by som to zasa hrozne rada vedela s tými klubíčky...

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju, též jsem ráda♥

    OdpovědětVymazat
  12. Já myslela, že úchylku na nové taštičky, voňavé gumy, novotou vonící sešity mám jen já...( a ještě jedno moje sviště)...a ono ejhle :o)) Krásné dny na kopeček . Martina Jezinka ze severu

    OdpovědětVymazat