sobota 11. února 2017

Separace preparace


 Včera  jsem se po týdnu vybičovala a na večeři byly celý týden slibované bavoráky. Jsem teď ve fázi, kdy mi moc nejde maminečkovat za každou cenu na 200 procent, beru z enerdžájzrových zásob a pomalu cítím dno, tak jimi neplýtvám. Lehounce si nad ním pluju a s radostí sleduju, že se vůbec nic nerozsype, když to tak je. Že domácnost utáhnou i když nejsem u vesla. Úplně v pohodě. Takové prozření po letech, haleluja, matko! Že suroviny odváží Stehýnko, těsto vybouchá kohoutí ot a s vykrajováním že mi pomůžou kluci. Třeba. Zkusím to časem aplikovat i v jiných situacích, ale mám tucha, že to dají. I já.

Sbírky domácí. Kohoutí ot preparuje, matka separuje. Každý máme svoje:-)

2 komentáře:

  1. ... není co dodávat...♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Síla zase přijde... už třeba z té cibulové nati. :-)

    OdpovědětVymazat