neděle 5. března 2017

Šest dětí a To

I vzali jsme kamarády a vyrazili ochutnat svět. Pecka. Všichni z toho svěžího jara jak na větvi. Nejvíce si to užívala asi Róza, nahoru, dolů, na led a do pilin, byla jak střela a byla skvělá. Dokáže poslechnout, zvládá základní povely. Vím, že neuteče a na Ke mně doběhne. To jednoho uklidní. U dětí tu jistotu občas nemám:-) Ale děláme na tom!

http://www.ravelry.com/projects/bababobi/3-color-cashmere-cowl
Nový nákrčník, přechodový. Stěžejní je tu měkkunká bavlna, ideální. Pletl se krásně a přibýval svižně, i když to byly jen 3,5 a ve finále 2,5mm, aby se tunel trochu stáhl. Původní popis počítá s tunelem stále stejných rozměrů, ale já nemám odčnívající nákrčníky ráda. Tak jsem v horní části pár ok průběžně ubrala a taky přehodila ty jehlice, žejo, to zabere vždycky. A sedí.

Parťačka jak cyp. Trochu jsem v počátcích byla smutná, že nemáme většího psa, ale temperamentem svůj výškový handicap vynahrazuje bohatě. Neskutečně radostný tvor.

Krásný týden přeju! A svět plný barev jakbysmet.

5 komentářů:

  1. Paráda... a ty bubliny se zámeckým (asi jo, že) stromořadím, ty jsou světové...

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem vaše komentáre a ten nákrčník .....nádherný.

    OdpovědětVymazat
  3. Róza je úžasná veselá psí slečna, skvělý parťák na takové výlety a je vidět, že si to venku moc užila a prozkoumala vše co se dalo... :-)
    Nákrčník je parádní, moc se mi líbí barvy, které si pro něj vybrala.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoooj, krásné to máte, těším se ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ty bublinový fotky jsou boží. Nákrčník nádhernej, taky ho mám vyhlídnutý.

    OdpovědětVymazat