čtvrtek 18. května 2017

Kopretiny severské

Loni po prázdninách jsem si z Hošťálek dovezla pár semínek kytek, které i tam, na krutém severu, krásně prospívaly. Beru to jako možný příslib, že se jimi budu moct kochat i doma. Že si tu zakořením pár dalších vzpomínek na babiččinu zahradu, na barvy a vůně, chutě, věčně špinavé ruce od hrabání v hlíně a věčně špinavá chodidla, protože rejžák a Jelen po celodenním běhání bosky byl prostě stejně svěží, jako společná modlitba před usnutím.

Pro kopretiny hnízdečko♥ Ve sklepě jsem měla krabici starého pedigu, tak jsme vyplétali. K mírnému šoku jsem pod pedigem našla i publikace, které jsem už dávno považovala za zmizelé. Břídil. Ofoukáme, otřeme, prosušíme, použijeme. Třeba, výhledově. Teď mi stačí ohrádka na kytky!

A šeřík letos! Kvete bohatě, voní plně. Šeříkový parfém neexistuje, že ne...?

6 komentářů:

  1. Jani moc zdravím... šeříkový parfém nevím zda existuje nyní, ale kdysi jsem mamince kupovala tzv. živé květy a mezi nima byla i lahvička, ve které plaval květ šeříku. A barva parfémku nebo spíš toaletní vody byla fialová.Byly i s konvalinkou a růží. Ale to je táááák dávno ..asi padesát let... takže to ty si asi nebudeš pamatovat. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky existovalo serikove mydlo znacky Hellada (myslim) se stejne brutalni vuni/smradem jako ty zive kvety. Ty konvalinkove mame doma a navzdory casu porad smrdi. A pak ze vecnost neexistuje:-)

      Vymazat
  2. Šeříkový parfém existuje. Našla jsem ho v Yves Rocher a vůně je to božská ♥. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, parádní hnízdečko. O šeříkové vůni už tu info je, měla jsme ji a je úžasná, akorát moc dlouho nevydrží...https://www.yves-rocher.cz/toaletni_voda_serik

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, tak ať se holkám daří♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jani z toho hnízdečka jsem si zas málem cvrkla do gatěk, to je kurňa dobrý nápad!!!!!

    OdpovědětVymazat