neděle 24. září 2017

Kaštan

Výstižná fotka. Tak nějak to tu teď plyne, více méně v poklusu. Což je super, protože nás to furt tak trochu drží ve střehu a docela se nám daří držet tempíčko, na druhou stranu tak nějak samovolně vystoupily priority a věci neažzastak podstatné šly prostě k šípku. Ne všechny s lehkou myšlenkou. Třeba po blogu si stýskám. Vždycky mám tendence se už nevracet a nechat už tudlenc kybervlnku plynout do ztracena, ale pak párkrát zalistuju zpátky a tím, že jsou v něm zmíněny dost zásadní mezníky naší rodiny, mi nejedenou zjihne zrak a cítím, že to prostě nechci nechat jen tak vyhasnout. Jako klesající tendence u příspěvků jednotlivých ročníků je dost zjevná, na těch 162/rok z 2011 už to vybičuju jen ztěžka, ale ono na tom možná zas až tolik nefrčí. Jsem zvědavá, na kolik to dotáhnu letos:-)
   
Po sto letech v parku, velká kaštánková loupež totiž. Myluju.
Super na deštivém počasí posledních dní je fakt, že jsme nepotkali ani nohu. Pár zoufalců v cukrárně pak, jak jsme se šli ohřát, to jo. Kolegové. Jak říkala Martina - cukrárna je nejlepší hospoda - ó, ano. To taky myluju. Zatím.

Bajoch fotil. Pes, já, Benji, Ogárek. To je tak krásný, když se veškerá energie z jednoho jediného pokoje rozplyne prostorem a najednou vůbec nedráždí... My máme 4+1, na patra, ale stejně jsme vždycky všichni dole, v obýváku. A kluci jsou pudoví a spontánní a věci řeší instinktivně, od srdce a dost nahlas mnohdy, a to i nás pedagogy občas točí, jakkoliv mám ten práh tolerance značně příznívý (dětem). Jediný recept = svět. Vzduch. Příroda. Tak málo u nás stačí. Blaho. 
Krásný podzim přeju!

9 komentářů:

  1. Ó, ano svatá pravda. podepsala bych každý řádek...
    PS: my jsme se větrali celý víkend + spaní v chatkách (tam by se vám líbilo)

    OdpovědětVymazat
  2. Jen ať to frčí! Ale jsem ráda, že sem přeci jen občas zavítáš. Setkání vždycky příjemné. Kaštanům zdar!

    OdpovědětVymazat
  3. To je vždy takové potěšení, když sem zavítáš. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano! ist von, do lesa, to plati aj na mna, nielen na chlapcov (mam doma 3).a to, ze su pudovi a spontanni, podpisujem. ach, vdaka, tento text pohladil.

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj blog by mi chyběl a moc... i když jsem si tě našla na instagramu a taky na Ravelry...blog je blog.

    OdpovědětVymazat
  6. Aj já jsem ráda, že tuto kybervlnku stále resuscitujete... těším se na každý další příspěvek - najmě na originální lingvistické obraty. Krásný podzim. V úctě Pavla

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda za návraty těch, kteří jsou mi inspirací, myšlenkami i konáním...

    OdpovědětVymazat
  8. Tentokrát jsem skoro už ani nedoufala, přesto to zase zkusila a ejhle...další příspěvěk...je to skoro jak těšení se na ježíška, ta radost pak! :)
    Užívejte!

    OdpovědětVymazat
  9. mám ráda tvůj nevšední pohled na svět, tvůj styl psaní ...
    těším se na každé probuzení nebo alespoň pár vět ze spaní ...
    <3

    OdpovědětVymazat